Professioneel telefoneren is een vak!

Bent u op zoek naar een ervaren trainer die ervoor kan zorgen dat u of uw medewerkers uw klanten op een professionele(re) wijze (telefonisch) te woord staan? 

Belt u mij dan direct!

Graag bespreek ik met u wat u en/of uw medewerkers nodig hebben om uw klanten op een zelfverzekerde en professionele manier te woord te staan.

Bij ieder gesprek is het van belang dat er helder wordt gecommuniceerd zodat de klant precies weet waar hij aan toe is. Tegelijkertijd is het belangrijk dat de klant zich gehoord en begrepen voelt.

In de training/workshop wordt het accent gelegd op de leerdoelen van de medewerker(s) waarbij er zeer praktijkgericht gewerkt wordt. Dit betekent veel oefenen waarbij de medewerker het geleerde meteen kan toepassen. Hierdoor is de transfer naar de dagelijkse praktijk makkelijker. U wilt tenslotte resultaat zien! 

Als trainer heb ik ruim 10 jaar ervaring in het geven van succesvolle trainingen bij bedrijven in verschillende branches (verzekering, thuiszorg, banken, toerisme (receptie), incassobureau's, en vele verkooporganisaties).

In de trainingen gaat het vaak om het ontwikkelen van de volgende vaardigheden/gedrag:

- luistervaardigheid

- emphatisch vermogen

- helder kunnen communiceren

- professioneel stemgebruik

- efficient werken

- leiding houden over het gesprek

- goed kunnen omgaan met verschillende emoties (waaronder boosheid)


Naast groepstrainingen is het ook mogelijk om een medewerker individueel te coachen.

In een relatief korte tijd kan er veel resultaat worden bereikt.

Ook kan het voor sommige mensen prettiger zijn om op een individuele manier begeleid te worden.

    

 

Start: N.v.t.
Investering: in overleg, zonder bemiddeling trainingsbureau dus redelijk tareif
Waar? bij voorkeur in uw organisatie
   

Voor informatie neem nu contact met mij op >>